ihihihihihi blev glad igen

18års party är numera ett faktum - och ett evenemang på fb! Har väldigt svårt med dessa inbjudningar måste jag säga. För jag har massor med tjejkompisar (oxå ett problem, we need boys). Men alla dricker inte, och alla känner såklart inte varandra osv. Så svårt att veta vilka som ens vill komma också. Och så finns det personer man inte känner så bra men som får komma om dom vill, men man vågar inte bjuda dom ifall dom nu inte vill. Åh svårt :( så om någon av mina ytterst få bloggläsare inte fått en invite men vill komma så hör av er för sjutton, förmodligen så är jag osäker på om ni vill komma eller inte. (gäller folk jag iaf på något plan känner haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback