fryser och saknar min famn

Hej på er! Sitter fortfarande med ridkläder på framför datan, har inte riktigt bestämt mig för om den där duschen ska bli av eller inte. Mitt humör är väl inte så hundra just nu (säg när det är det..). Lägg på sockerpillervecka på det så är jag helt körd. Bläbläblä, kan jag inte få sluta oroa mig, vara glad och framför allt FRISK?
 
Ridit en vända med Ylva idag, blev en annan ponny denna gång. Hon har ett urval ;-) det gick bra det med, drog till med en lite längre runda då ingen fyraåring var med. Memory var snäll, men det är då inga ponnysteg i den ponnyn haha. Vi snackade väl ihjäl oss på vägen också, förstår inte hur man kan ha så mycket att säga när man rider ut!
 
 
En liten hästig utfyllnadsbild på snygghästen i ruskvädret!! Är la Jennie som fotograferat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback