det är min tur nu

Idag har det betats av marknadsstånd, och jag har faktiskt fyndat!
 
♦ Ett stelt halsband med typ blommönster (går inte ens nästan att förklara)
♥ Ett till halsband med ett silvrigt F, var så fint att jag inte kunde låta bli!
♦ Två par strumpor för att jag frös så jävligt om fötterna haha
♥ Ett par fodrade löpartights, helsvarta och supersköna. (craftutförsäljningen, fick dom 325 spänn under ord pris!)
♦ Brända mandlar, två chokladbollar, två remmar, cashewbräck
♥ En liten födelsedagspresent
 
Tror det var allt, hm.. Trevligt och mysigt som vanligt, om än lite kallt. MIN Fredrik hänger i gustafs ikväll så för mig blev det bara att hänga här hemma. Men jag börjar bli lite sugen på att göra nåt snart (läs:fiesta). Efter detta är det bara fem helger kvar jag kan vara krogenförstörare! Kommer gå skitsnabbt, fatta att jag snart är där? Som jag längtat efter 18 strecket. Och som det ska röjas på krogen när jag fyllt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback