dansapausadansapausa

Hade en riktig lektion idag, hm. Jobbade självständigt med tre stycken och var klar innan ett trots sovmorgon så då tog jag bussen hem. Ska åka till stallet och mocka och ta in hästar och lite sånt snart, har även usmöte. Senare ikväll kommer fredrik hit och sover med mig.
 
Kan informera om att pappa har fixat lokal åt mig till min 18årsfest nu, den kommer alltså bli av. Dock är det invites only, gör nog ett event på facebook med mer info lite längre fram :) eftersom jag inte kommer ha festen hemma är pappa ansvarig, som i sin tur ger mig ansvaret för allt som händer. Så jag vill inte ha några randoms som kommer dit och traschar stället. Och fyller man år vill man väl fira det med såna som faktiskt vill fira en, eller hur? 'nuff said, nu ska jag kissa och gå till bussen haha. Hare!
 
snodde texten av ylva, tyckte den var fiiin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback