välkommen välkommen hit, vem du än är, var du än är

Nationella i svenska är nu skrivet! Vet inte riktigt var jag landar, kan alltid hoppas på mvg men njae. Inte den där klockers känslan som brukar infinna sig när man känner att man verkligen fått till det.
 
Ska iväg och leda runt lite barn senare (wöööörhölrhnkfgnhkfh så tråkit) och sen ska jag och hjärtat mitt på twilight i think! Imorgon blir det säkert sovmorgon, hem och fixa lite, tillbaka till säter, förfesta, krogen. Om vi nu ska dra till med en gissning. Och på söndag ska jag trippa runt på zabina så kan ju tala om att det blir en resorb innan jag går och lägger mig på lördag!! Kan inte rida med bakfylla, det vore sjukt oproffsigt...
 
 
Har hittat en massa roliga redigeringsfilter i Picasa! Ganska säker på att det är nåt nytt, lite kul sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback