shoes by skohuset

Blev lite shopping idag! Åkte till borlänge där jag mötte upp fredrik och vi gick tillsammans till kupolen. Köpte en present/julklapp till pappa och två par skor. Hade tänkt köpa mig en mobil men de hade den inte inne i vit på elgiganten. Dessutom var personalen där otroligt dåliga på bemötande. Säger jag att jag vill spendera flera tusen i deras butik kan de ju låtsas vara glada...? Synd att den kostar 800kr mer på Phone House för där har de i alla fall någon service att tala om. Får tugga på den där till nästa vecka tror jag.
 

Nejp, bilderna ger inte skorna rättvisa. Men det övre paret är en klassisk svart kilklack i (fejk)mocka. Undre paret är nog inte heller äkta skinn, men iaf skinnliknande med låg klack och en dekorationsdragkedja på baksidan. Betalade inte ens 400 spänn för båda paren.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback