min helg

Har haft en riktigt bra helg! I fredags var jag och fredrik och såg Twilight på bio. Så himla bra film, grät och log om vartannat. Verkligen sevärd, mådde så bra efteråt också. Lycklig i hela kroppen, supernice!
 
Lördagen var ganska händelselös under dagen, promenerade lite hundar och sånt. Fixade i ordning oss för fest framåt kvällen och när vi var i full gång med matlagandet kom Linus! Satt och förfestade lite, efter ett tag kom Marcus, Henke, Persson och även Robin. Så ja, tjejer var ju definitivt underrepresenterade. Åkte med bajslådan till hamre och hämtade erika vid halv elva eller nåt sånt, fest i bilen påväg dit haha. Sen åkte vi mot krogen!
 
I blg mötte vi upp Linus och Fredrik som åkt direkt och gick in på S2. Jävligt skönt att visa upp leget och promenera in, nu är jag också vuxen ;) hade riktigt roligt där inne, blev bjuden på all dricka vilket var skönt hihi. Vart lite skit/missförstånd en vända men ja, kom förbi det snabbt iaf. Robin hämtade oss sen och vid halv fyra ungefär däckade jag och Fredrik i hans säng :)
 
Toabild ;-)
 
Igår var jag i vanlig  ordning lite småbakis/seg. Men blev en hopplektion ändå framåt eftermiddagen och det gick riktigt bra! Hahahaha hände en lite rolig grej igår. Men det är inte ens chans att jag skriver det här. Haha. Sov hos fredrik inatt också! Men har inte sovit så himlans bra så ikväll blir det att åka hem efter ridningen.
 
Tack för denna helg i alla fall, är nöjd med min krogendebut! Har som mål att festa en kväll utan att grina nu bara...

Kommentarer
Erika säger:

hahaha vet jag om den där roliga saken, eller vad jag kanske en del av den? ;) ;)

Mycket ful bild, men tack för en kalas helg :D :D

Svar: hahahaha du var där, det som är det roliga. och störda. det var så lite så ;-) hehe!
Jenny Johansson

2012-11-26 | 17:07:17
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback