im a baby

Nu är riskettan betald och genomförd, jävligt skönt att ha det gjort faktiskt. Inte de roligaste timmarna jag har varit med om men det är bara att göra det, är trots allt obligatoriskt. Gjorde ett test på datorn igår också, landade på 47/70 och jag har inte pluggat alls. Så det är jag ändå nöjd med att ha som grund, ska nog läsa på lite till innan jag testar igen. Vill ha det där förbannade körkortet, måste bara börja jobba lite mer för det.
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu faktiskt. Har ledning i eftermiddag och min morbror fyller år idag så ska dit och äta lite ikväll. Fredrik hänger med han också :) sen resten av helgen var det också. Stalltjänst på lördagmorgon, lunch hos mormor och morfar, kanske kolla på när fredrik spelar match, sen förmodligen hemmakväll. Jag tänker fanimej umgås med fredrik iaf, snart är det skola och skit igen och jag har sockerpillerveckan nu. Vilket gör mitt huvud helt fakked app. hehe.
 
 
iih söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback