deeptalk på födelsedagen

Jag har haft en riktigt bra dag idag, det har jag faktiskt. Önskar att jag kunde glädjas mer åt det bara. Min bästa fredrik kom iaf ner till stallet vid sex (exakt då jag blir arton) och gav mig hans present ♥ blomma, bok och bio! Då var jag glad, helt igenom jätteglad. Men jag har så svårt att hålla kvar vid det där.. Vill sprudla mer, skratta mer, le mer, gråta mindre. Att det ska vara så svårt.
 
Har världens bästa snällaste finaste pojkvän som jag träffar typ 5 dagar i veckan, en underbar stöttande familj, fina djur runtomkring mig och jättehärliga vänner. Förstår inte för mitt liv varför jag blir så här nere. Mitt liv är ju faktiskt hur bra som helst egentligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback