Con Rise

Fick klamra mig upp på stallets största häst idag. Kändes bra att vara tillbaka på hans rygg, måste erkänna att jag blivit lite kär. Men idag var han inte alls på något optimalt humör, lite "yvig" som Cissi kallade det. Spände sig i början och var inte riktigt fokuserad på arbete, vilket han brukar vara ganska bra på att vara själv.
 
Hoppade en linje med 4-6 glp språng på diagonalen och lade sedan till tre galoppbommar som följdes av en oxer på långsidan. Här visste han inte riktigt vad han skulle ta sig till så vi stannade ett antal gånger innan han hoppade mer än vad han egentligen behövt. Haha, satt kvar gjorde jag iaf! Fick till en riktigt bra vända men hela passet var en process som gick framåt, och så länge jag känner att vi utvecklas är jag nöjd.
 

favoritkillen (efter fredrik)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback