varför laggar facebook sönder?! :(

Har haft en rätt bra dag faktiskt! Tömkörde på hästkunskapen, hade Tim. Det var riktigt roligt men superklurigt! Gick på fyrkanten och lite på volt i skritt och trav. Fick till både galopp och skänkelvikning utan att det var meningen, den ni! ;) Sen åkte jag till stall nummer två och hoppade med Zabinan. Gick ganska bra, bitvis kändes det som det ska och bitvis mindre bra. Var lite passiv i min ridning och blir så trött när hon är skitseg på framridningen. Kör slut på mig redan då :/ Kom runt en bana på 80cm iaf. ska hoppa henne på onsdag också så får vi se hur det går på tävlingen nästa vecka!

Har hur mycket som helst i skolan på onsdag, inte en enda lektion utan prov, inlämningsuppgift eller muntlig presentation och jag går från 8.45 till 16.15. Skjuuut mig ♥ låter nog uppdateringen lida lite kommande dagar pga detta, ska sova själv och allt så jag verkligen kan fokusera. Spurtar nu, inte långt kvar till spanien/lov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback