tell the dj play it all night long

• Hej på er kompisar, föräldrar, fiender, pojkvän, stalkers osv! Mår typ helt bra nu. Litelitelite svullen i halsen och känner fortfarande av febertröttheten litegrann. Så hade nog inte fixat en hel skoldag ännu men imorgon ska jag ta mig upp på morgonen och hoppas att det går hela vägen hem.

♦ Fick sms av Erika igår som undrade om jag ville vara speaker på söndagens dressyrtävlingar på hemmaplan. Jävla skit att jag gått och fightats med värsta halsinfektionen eller vad fan det nu är hur länge som helst, inge vidare att prata en hel dag då kände jag. Plus att det hemliga händer ju i helgen, ni kommer förstå att jag inte vill dra iväg någonstans på söndag! Hade varit roligt annars men det kommer fler gånger :-)

♥ Idag ska jag plugga ekonomi och hästprov, slinker nog in lite tvserietittande också och ska även ta mig ut på promenad och känna på om jag verkligen klarar av en skoldag. Hare bra!

♦ Hahahhaha måste slänga in lite visdomsord som jag hittade på min tidslinje också, some of you will get it ;) QUOTE My Bergdahl: vem kan stoppa jenny när hon bara rullar fram?..ett träd! vem kan stoppa jenny när hon bara rullar fram? ett träd, ja ett trääääd. VEM kan stoppa jenny när hon bara rullar fram? ett TRÄÄÄD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback