tror det finns något okänt där ute

Tjaba, har tagit mig igenom ännu en skoldag = en dag närmare Spanien!

Red Daaaamplin imorse på lektion, gick riktigt bra faktiskt. Tränade på ryttartestet som vi ska rida upp om nån vecka. Lite kruxigt när Wisher hamnade först men andra gången fick vi rida först istället och då gick det mke bättre! Fick beröm för min handposition idag och det är nog banne mig första gången. Har haft riktigt röriga händer, mycket pga att Z är så rörig i munnen, men nu börjar det bli lite jävlaranamma av mig också.

Inte många timmar kvar i hamre nu, kommer verkligen sakna Karin, Tamlin, Peper och unghästarna lite då. Och fölis :) Har lärt mig massor på den här tiden, blir lite mer utmaning att rida där än att rida lektion i Säter. Svårare övningar, högre hinder, annan ridlärare med ett helt annat sätt att lära ut osv. The list goes on! Menmen, allt har sitt slut.

Missar min sovmorgon imorgon :( Nationella i engelska ska skrivas, uppsatsen. Blir nog inga problem men nog är det lite surt att inte få sova. Efter skolan åker jag hem en sväng och sen blir det Sätä tills jag åker hem därifrån. Har inga andra planer för helgen så får se när jag kommer hem!
Nu ska jag käka kebab, hörs :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback