to stressed for success

Skrev prov i "bara" tre timmar idag, sen sa jag tack o hej. Gick inte åt skogen men det gick inte heller hela vägen hem (tror jag). Fixade nog till mig någon sol iaf (mvguppgift), sen så är det väl bara och vänta och se.

Gymmade efter skolan, skitskönt kan jag lova. Känner mig inte hundra frisk men jag vet inte vad som är problemet och jag kan komma på tusen ursäkter att inte gymma iaf så nu gjorde jag det bara. Snart åker jag till stallet och hämtar lite saker och prylar, rider ryttartest imorgonbitti. Så det ska pluggas på nu ikväll men det kan jag lika gärna göra på bortaplan. Sover alltså inte i mitt vidrigt varma rum inatt, nice! Nä nu lär jag röra på mig om jag ska komma iväg till bussen i tid, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback