sunday bloody sunday, nej vänta det var visst tisdag

Kom i säng vid fyra-fem igår så är skapligt trött just nu. Väckte väl freddan vid tio imorse och vi kollade på film, har hunnit med två stycken under dagens gång. Remember the titans och Black swan, båda var klart sevärda! Har inte gjort något vettigt på hela dagen egentligen men det gör inte så mycket. Åkte ner till stallet en sväng och hämtade mina ridkläder, Fredrik fick träffa Zabina också :) Mått kungligt har jag iaf hela dagen, super! Fick skjuts hem av pojken vid sju ungefär och när jag skrivit klart detta inlägg lockar kudden.

Just det har fått årets första myggbett vilket resulterat i världens tumör på vaden, standard när det är första myggorna för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback