nej det blir inte mycket bloggande i denna värme, ok?

Igårkväll åkte vi (jag och fredrik) hem till honom och kollade eurovision och myste! Somnade nästan direkt när det var slut för att jag sovit så dåligt kvällen innan. Blev några fler timmar inatt men värmen i kombination med halsen har hållt mig vaken ett tag inatt igen. Knarkat halstabletter och piller men det försvinner inte :(

Jag klev inte upp förrän tolv idag och då skulle det minsann spelas volleyboll på beachen. Men det var roligt faktiskt, inget fan av bollsporter egentligen men det här var rätt okej. Bättre när vi var ner nu på kvällen dock, betydligt svalare och fulla motspelare så då verkar man inte lika dålig ;) var med andra ord hem (till Fredrik) en gång i mellan och käkade + att jag pluggade lite hästprov. Sen kom pappa och hämtade mig vid volleybollplanen halv åtta eller nåt sånt. Har alltså spenderat hela helgen med min fina pojkvän, så det ska va! :)

Ska sätta igång med pluggandet igen när jag borstat tänder, läst bloggar och smörjt mitt knallröda sönderbrända bröst :( inte bra att glömma smörja framsidan, räddade mina axlar iaf tack vare att vissa är lite smartare och tar med spf!



Hade suttit rätt fint med en av dessa en dag som denna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback