i'm gonna give all my secrets away

Skönt att sova ut i sin egen säng säger jag bara! Ska snart gå en vända med vovvisen och sen blir det hästplugg tills jag tröttnar på det.

Börjar bli sjukt nervöstaggad på tävling, två dagar kvar... Känns jättebra att vi ska rida 80cm först eftersom det börjar kännas säkert nu, då blir det inte lika mycket nervositet pga höjden. Det går nog bra, och om det inte gör det så bjussar vi iaf på lite show ;-) man får se det positivt! Får nog med mig Erika som support också, hon kanske nattgästar mig imorgon :) Waah det ska bli så kul att tävla igen!!



everybody's got a secret, can you tell me what is mine?

Kommentarer
my säger:

sv: tack så mycket! :D

2012-05-18 | 22:25:21
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com
Amanda säger:

sv: haha.. ja men vi får hoppas att allting går bra, zabina kommer nog tycka det är sjukt kul ialf ;) kanske så hon får nått glädjesprång, hihi... ja riktigt tråkigt, vi som har väntat på dethär så länge =/

2012-05-18 | 23:18:18
Bloggadress: http://depalmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback