asking for forgiveness is one thing, getting it is another

Tjaba finingar! Vaknade upp bredvid världens bästa imorse, perfekt start på dagen ♥ låg kvar och drog mig ett tag när han gått till bussen och sen fick jag åka med hans pappa till skolan. Satt och stekte i solen medan jag väntade på bussen till stallet, fyfaan vilken kunglig morgon.

Red dressyrprogram på Dampliin sen, han var inte så rolig idag (tänkte faktiskt på dig Jennie hehe, spänd häst på dressyrbanan var en ny upplevelse för mig men nu förstår jag hur det känns ;)). Iaf så var dressyrstaketet hästätande och bilen ska vi inte ens tala om. Fick igenom honom någolunda på framridningen, var sjuukt varmt så blev lite jobbigt att hålla ihop honom också. Är inte lika omänskligt stark som Erika i ridningen ;) Men bitvis i programmet blev han superduperfin, andra bitar gick vi på två spår med huvudet i vädret. Aja, nästa gång ska jag få prova på "Erikas ponny" iaf, Får se om han är så fantastisk som jag hört talas om!

Dagen har gått rätt fort ändå, inte så jobbiga lektioner men förjävlig sommarvärme. Haha vet att man inte ska klaga men när svetten rinner på ryggen och låren klibbar ihop är det fan inte nice med sommar. Mygghelvetena har vaknat också, grrr... Som jag kom fram till för ett tag sen, våren ÄR bäst!



Sschöön låt!

Kommentarer
Jennie Börs - Newforestponnyer säger:

Haha, alltid lika roligt med hästätande dressyrstaket!

2012-05-25 | 09:37:00
Bloggadress: http://newforestponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback