pluppisen

Cedynia har fått sin lilla fölis nu! Tänk er det sötaste ni sett och sätt på ett par styltben. Ville ta med honom hem.

Red iaf Peper idag, han var inte på sitt bästa humör. Lite segstark och jag var inte heller på jobbhumör + att vi hade vikarie. Men det gick inte helt åt skogen och han lyssnade bra under markarbetet så det är alltid något. Nu tänker jag lägga mig och sova, kanske läser eller pluggar lite först. Men jag är trött som ett as och får inte sovmorgon alls i helgen, surt.

Emma hade rätt och det kom snö idag också! Skiiit, jag som ville ha vår.



Det enda negativa med att det snart är summertimes är dessa jävla insekter. Ni ser ju själva, var halt i flera dagar på grund av ETT litet bett. Ingen höjdare precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback