gu så hälit

Åkte på en liten humörsvängning idag, blir tokig på mig själv. Kan gå runt i flera timmar och känna att livet är värdelöst innan jag kommer på att det inte är något som är fel... Suck. Bara jag som har störda hormoner? Och nej det är inte PMS!

Lugn dag i skolan today, var bara jag och Elinor (och Henrik då) på geografin. Vilken jävla tur att vi började prata med varandra igen igår säger jag bara haha. Så nu har jag lärt mig massor inför provet som ni andra dissare missat! Hehe.

Stallet gick väl bra, det var ungefär här jag började bli sur och fick asont i magen samt tappade aptiten. Allt detta toppat med en känsla av hopplöshet. Blir inte klok på mig själv. Men jag kom på att inget var hopplöst ungefär när jag kom hem (tvärtom är livet ganska bra), dock hjälpte inte det aptiten. Åt bara en pannkaka :(



Vem gillar inte failbilder? Kände att jag behövde lätta av stämningen lite efter mitt dunderseriösa inlägg laddat med en massa privata saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback