dealing shiet

Fakkar ur lite här hemma osvosv, själv då? Tur att jag har samma humor som mah sistah annars hade livet varit lite segt. Skrattade ihjäl åt oss apärmar i skolan idag också. Kände mig som högstadiejenny idag, minus fjortisdelen då.

Nurå? Sitter och stirrar på mitt hår i spegeln för att det ser så fiint ut och så ska jag plugga lite geografi. Och sova minst tio timmar inatt.

Orkar inte prata om ridpasset imorse för det gick åt skogen! Kommer aldrig bli någon unghästutbildare av mig, går bra ändå tills vi ska göra saker jag knappt klarar på en skolad häst. Fast Wicher har varit trevlig de andra två gångerna jag ridit honom så helt ratad är han inte, lille bubben. ohh träffade fölis också ♥



dålibild, men this is todays look!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback