dagens träningspass

Hade ganska mycket motivation med mig när jag skulle sätta igång efter en hel dags stillasittande och information. Började med att ro i tio minuter (för er som inte provat är det typ lika jobbigt som att jaga efter bussen. I tio minuter). Smakade blod efter det kan jag säga, började träna biceps lite smått sen men fick bryta pga folket i gymmet. Så körde matta en stund i stället, utfall och mitt magschema. Fick jätteont i magen verkligen men tänkte på armlösbenlös som kan hoppa studsmatta i en timme, då kan jag fan göra situps i fem minuter.

Efter det pumpade jag biceps (skojar inte, grymtade som en gris när jag körde dragmaskinen). Avslutade passet med att springa på bandet i sju-åtta minuter vilket var bland det vidrigaste jag gjort detta år. Hejhej kondis. Stretchade, duschade och låg i bastun så länge att jag behövde stressa till bussen.

Och nej jag kommer inte börja skriva om alla träningspass jag gör men jag bloggar för min egen skull och idag gick det så pass bra att jag hade lust att skriva om det :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback