because of your love

Sprang en vända idag igen, ungefär samma som förra gången fast omvänt. Tror faktiskt att det blir jobbigare men jag är för trött för att räkna ut om det är så eller om jag bara fått för mig något. Vart inte lika flåsig idag även om det fortfarande gör ont som fan i strupen, längtar galet till den känslan försvinner. Spurtade sista sträckan i allén och jag kände mig som en jävla maratonlöpare, benen bara flög fram!! Fick en rätt grundlig uppvärmning så kanske inte är så konstigt ;)



Haha så jäkla typiskt högstadiejenny att stanna och ta en egobild när det är löpning på g. Går inte att se snygg ut när man sprungit flera km och tar kort underifrån så ja, jag bjuder på denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback