with a rebel yell she cried more more more

Hej! Har genomlevt mitt livs två första festivaldagar. So far är det lugnt på alkoholfronten för mig, inte funnits tid eller taggning 2 get drunk. Ryggen har krånglat en hel del också, sov inte ett skit min natt i tält. Men spelningarna har varit mestadels grymma (simple plan och björnstammen, GALET BRA). Så det har ändå varit bra dagar. Tar snart bussen till säter och äter lite så får jag skjuts därifrån. Sov hemma inatt och det var så jävla skönt även om jag gärna hade hängt lite mer på campingen igår efter spelningarna. Sover i säter inatt, ingen mer tältning vad jag tror. Nu ska jag fixa lite sen taggar vi BILLY IDOL! och förmodligen lite till idag. Fred å kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback