summertime

Nu jävlar, nu är det sommarlov! Kändes i hela kroppen alldeles nyss men känslan börjar avta, mitt sista sommarlov har dragit igång. Och jag ska fan göra det till det bästa!

Fick hjälp av min fina pojkvän imorse när jag skulle fixa mig. Fast ne, var nog tvärtom. Är så otroligt glad att jag har någon som kan sabba mitt hår på morgonen :) vi tog bussen in till stan runt tiotiden för jag hade avslutning och han skulle hem med tåg. Träffade på och pratade lite med en saknad vän också, issa! År och dar sen man såg den tjejen!

Fick jordgubbar och sommarhälsningar av vår söta lärare Elin innan vi spenderade lite tid i kyrkan. SOMMARLOV! Sen följde jag med My upp på stan, fick steka lite i emmas bil också ;) hon var så duktig chaufför så! Nu sitter jag hemma i solen och antar att dagen kommer gå skitsegt innan det är dags att dra på sig klackarna och fixa partysminkningen. Jävlar vad vi ska ha det bra ikväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback