nice mat

Klarade en hel skoldag utan större problem så nu har jag friskförklarat mig själv. Två prov kvar nu sen får allt det andra vara känns det som, bara smågrejer utöver det. Längtar som fan tills om exakt en vecka, då ska jag vara full, uppklädd och glad med nära och kära! Can't wait :D

Hoppades jag skulle slippa sova själv inatt men verkar bli dissad såå, huhu. Har jävligt god mat i magen iaf, käkade på dalarasten för nån timme sen bara. Kommer inte ihåg vad det jag åt hette men det var iaf grekisk sallad, klyftpotatis, tsatsiki, köttfärsbiff, typ fläskfilé eller nåt på pinne och sist men inte minst: oxfilé med bea ♥ nomnomnom! Tror att äppelpajen som my bakade får hänga med imorrn istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback