listis

1.Är du singel? Nej

2.Är du lycklig? Mucho

3.Är du uttråkad? Inte direkt, sitter och taggar

4.Är du ledsen? Njae, nej det är jag väl inte

5.Är du en cooling? dvd

6.Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jepp

7.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte, kanske? Har nog inte upplevt det men kan inte säga att det inte finns!

8.Har du någonsin blivit sårad? Ja tyvärr så har man väl det

9.Har du någonsin tänkt på en och samma tjej/kille gånger under natten innan du somnade? Haha cp formulering på frågan, men om jag tänkt på samma kille flera gånger innan jag somnat så ja.

10.Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja det har jag........

11.Har du kysst någon inom de senaste 3 veckorna? Många pussar blir det ja.

12.Är du kär? Mjo jag är väl det

13.Vill du gifta dig i framtiden? Brukar inte tänka så långt men det vill jag säkert då!

14.Kärlek eller lust? Kärlek

15.Hår eller ögon? Hår tror jag, fast gillar ögon också

16.Katt eller hund? Hund

17.Coca-cola eller pepsi? Ingetdera :)

18.Pengar eller lycka? Lycka

19.Msn eller mobil? Mobil

20.Brutit ett ben? Nix

21.Gjort nått du ångrar? Mitt motto är att inte ångra saker för det finns ändå inget du kan göra för att förändra det som hänt. Men det är klart att jag inte alltid lever upp till det! Och dumma saker, det har jag gjort :)

22.Ljugit för någon du tycker om? Hahah jag är så jävla dålig på att ljuga men nog har det hänt!

23.Ätit upp en hel tårta? Ne men ska nog ge mig på det en vacker dag ;)

24.Vad såg du på tv sist? Oj.. Minns verkligen inte

25.Vems blogg läste du sist? Ylvas, som jag snodde denna ifrån!

26.Vad åt du sist? Okokta makaroner hehe

27.Vem pratade du med sist? Valpen, annars sis

28.Vem ringde du sist? Fredrik

29.Vem messade du sist? Emma

30.Vad läste du sist för bok? Håller på med en nu men glömmer alltid bort titeln..

31.Vem kramade du sist? Krokodiiileen :D

32.Vem pussade du sist? My boyfriend

33.Vem bjöd du sist på något? Jadu det vetefan. Vet att fredrik bjöd mig på en kebabrulle i veckan iaf! :)

34.Vad köpte du sist? Alkohol tror jag minsann

35.Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite spanska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback