i väntan på fifanörden

Håller på och knopar ihop en packlista till p&l, tror inte det är nåt som fattas nu. Känns så jävla onödigt att ha med sig flera miljoner prylar när man ska till grann'kommun så försöker minska ner så mkt som möjligt. Vet inte hur många nätter jag blir kvar i blg heller, beror på vad min rygg och mina hormoner säger haha. Så det är skitsvårt att veta hur mycket man ska ha med när man inte vet hur mycket man åker hem!

Min kollega alice (hehe vuxenpoäng) blir förhoppningsvis med imorgon också, skojsigt! The more the merrier eller hur säger man. Längtar som fan till att sitta på campingen med mina tjejer och knäppa en cider, eller att skrika halsen av sig till alla grymma band och artister. Eller bli pissblöt och ha konstiga mattider. Vet inte hur denna vecka kommer bli, men jag vet att den kommer bli oförglömlig!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback