i don't wanna be the guy to see you go, i don't wanna be if you don't take me home

Hoppade med Zabina idag, stilbedömning var det. Vi var tre stycken i mitt lag och snittet låg på 8 så inget dåligt resultat, slog den andra gruppen med över ett poäng. Fick dock inte veta individuella resultatet, jävligt. Men känslan var bra: friskt tempo och snäll häst. Försökte lägga fokus på att komma mitt på hindrena och låta henne fatta beslut om avsprångspunkt och sedan stötta det beslutet. Blir inte så bra om jag bestämmer att vi ska hoppa av stort sen tar hon ett till språng, bättre att vänta ut utan att bli passiv.

Annars har det varit en ganska seg dag. Tråkigt med arbetande män. Drar dock igång snart jag med så jag har nåt att göra om dagarna! Imorgon tänkte jag kanske köra ett feting träningspass och sen har jag planeringsmöte i stallet på kvällen. Ska försöka fixa sovsällskap å om han inte jobbar dvs..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback