hästig vecka det här

Hej på er! Tog lite sovmorgon idag och sen blev det att bussa in till stan. Körde nästan en timme på gymmet, satan vad svettigt det blev. Man får verkligen lida när man tar såhär långa uppehåll men har tänkt att jag ska hålla igång nu i sommar med iaf ett pass i veckan om det blir för mycket med flera. Vi får la se! Åker snart till stallet och har lite skötardag och planeringsmöte. Nämnde jag att jag ska dit sex dagar utav sju denna vecka..? Galet.



I helgen är det KM, wiiie! Hoppas såklart på en till blågul till rosettsamlingen och pokalen får gärna stå kvar i fönstret ett år till. Men vi får se, blir att plugga program nu i veckan så det sitter tills på söndag iaf! I år har vi gått upp en klass både i dressyr och hoppning så mina mål är bra känsla i båda klasserna även om tävlingsmänniskan såklart ligger och smyger runt hörnet :) ska bli riktigt roligt med dressyr, längtar nästan mer till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback