spelningar P&L

FREDAG:
 
Billy Idol: Kändes helt galet att få se en av de mest spelade artisterna i det här huset live. Pappa har spelat hans skiva ganska flitigt så sjöng med och hoppade rätt bra på de gamla låtarna. Ringde pappa under White Wedding, han blev miket glad. Lite segt blev det i mitten men i sin helhet en mycket bra konsert, gubben kan fortfarande.
 
Melissa Horn: Lyssnar inte på henne så mycket men det var en mysig spelning, stod och halvslumrade. Kunde ju iaf två låtar!
 
Kent: Det började spöregna efter halva spelningen men det passade faktiskt sig rätt bra. Lyssnade inte på hela utan gick strax efter ett. Men innan dess satt jag med Elise + liggunderlag och sovsäck under ett träd. Ingen ståochskrikakonsert för oss med andra ord. Men de var riktigt bra live, synd att jag inte hörde 999 bara.
 
 
LÖRDAG:
 
Hoffmaestro: Såg inte så mycket av denna för de jag gick med ville inte kolla. Men jag tycker om deras musik även om jag inte spelat sönder dom, så det var lite synd. 
 
Skrillex: Helt jävla sinnessjukt bra. Elise och Sofia som jag gick med var sjuka/ville inte dansa så jag körde på själv. Eller ja själv och själv, var några fler där faktiskt hehe. Hittade mycket trevligt folk även om det inte blev så mycket pratande, dansade så jag blev genomsvettig. Galen publik, galet bra musik, galen spelning helt enkelt.
 
Rihanna: Skulle kunna snacka skit om den här jävla divan hur länge som helst. Efter en halvtimmes väntan gick vi och köpte panpizza istället, hon drog igång en kvart senare. Och det var så jävla dåligt. Jag älskade verkligen hennes musik innan men kvinnan levererade inte live, sjunger några ord här och var..? Så respektlöst att festa hela natten innan en stor spelning och det är inte ok att vara 45min sen bara för att man har mycket fans. Kära Rihanna, sånt förlorar man fans av! :) jag har då ingen respekt för henne alls längre, skulle fan inte förvåna mig om hon var full på scen. Och så var det den geografiska delen, hur var det nu, ligger Borlänge i Norge? Nej P&L att boka Rihanna som main act var en flopp, ta någon som inte borde vara på rehab nästa år. Kan lägga in lite snälla ord också: sfinxen var cool och på slutet lät musiken bättre (playback?). Så nu har jag inte bara klagat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback