snodde från tyras.se, fördriver tid tills päronen kommer

Kärlek Och Sånt:

Hur gammal var den äldsta du kysst: Haha har helt ärligt inte den blekaste.. 25års åldern kanske?
Hur många har du varit riktigt kär i: 2-3 stycken
Vad tycker du om kärlek: Just nu: mycket bra.
Saknar du någon speciell person: Sitter i en speciell persons rum utan den speciella personen som jobbar, så ja ;-)
Kan man vara vän med sitt ex: I don't see why not, men det beror väl på omständigheterna såklart.
Har du svårt för att bli kär:
Nej det har jag inte egentligen.
När kysste/hånglade du med någon sist: Några timmar sen.
Ångrar du det: Hell no
Har du kysst någon idag? Jajamen
Har du ett förhållande? (y)
När går gränsen vid otrohet? Det är inte så jäkla svart och vitt men jag tycker inte en kyss är ok, särskilt inte om det är känslor inblandade.
Är du romantisk? Det vet jag inte haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Inte snott en pojkvän nej men hållt på med någon en kompis gillat (vilket jag inte visste av)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Jag vet faktiskt inte, brukar vara ganska bra på att böla så det har jag säkert.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Min första riktiga pojkvän är också min nuvarande, så Fredrik!
Hur länge höll det? Pågår fortfarande
Hur länge var ditt kortaste? Alltså det är ju om man räknar någon dag hit och dit på låg/mellanstadiet haha
Hur länge var ditt längsta? Har varit tillsammans i 2,5månader ungefär!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande med någon man verkligen tycker om slår väl allt, men att vara singel är inte så dumt det heller! Överlevde trots allt 17 år ;)
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Har inte upplevt det själv men såklart det är möjligt!
Är du kär just nu? Skoja inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback