<3

Tja bitches! Igår blev det jobb i kylan på fm, inte alls kul med detta väder. Var och kollade på kattunge också, Idas kompisar som har.

På kvällen när solen kikade fram åkte päronen, jag, my och vovvarna till säterdalen och fikade och gick en sväng. Mysigt! Fick skjuts hit sen (@fredriks place) och kollade film och myste med min fina pojke! Som klev upp 10 över 6 imorse efter mindre än 5 timmars sömn, fyfan.

Jag fortsatte sova så sött ett antal timmar men vaknade bara av att jag drömde mardrömmar hela tiden så gick inge vidare :( Helt värdelöst att sova själv! Nu väntar jag på m&p som varit och gjort lite ärenden åt blghållet, när jag kommer hem sen är det väl bara att slänga i sig lite mat och åka till jobbet... Huhu, have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback