snott av emma - tidsfördriv

Under 2011..
Har du gråtit? alldeles för mycket
Har du skrattat? som en dåre
Har du sovit i tält? jag har nog inte det
Har du sovit under bar himmel? nope
Har du varit på Gröna Lund? tror inte det, fast jag är inte säker
Har du varit på Liseberg? nej
Har du varit på Kneipbyn? vet inte ens vad det är så nej
Har du varit utomlands? tyvärr inte
Har du varit i en annan stad? det är klart
Har du bott hemma? japp
Dina vänner under 2011..
Har en vän dött? nej och det tackar vi gudarna för.
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? många gånger
Har du sovit över hos en vän? japp
Har du varit kär i en vän? nix
2011 har du:
Har du pussat någon? yes
Har du varit tillsammans med någon? nope
Har du varit kär i någon? lite kanske, är osäker
När har du som mest..
Gråtit under 2011? under och efter helvetesveckorna i äckelrättvik
Skrattat under 2011? när jag har varit med mina finaste tjejer!
Denna månad...
Har du varit kär? nope
Har du kysst någon? det tror jag inte
Har du pussat någon? japp
Har du kramat någon? yes
Har du skrattat? jarå
Har du gråtit? ja idag när jag fick motorstopp hela tiden haha
Har du varit glad? jovars, min nya inställning till livet
Har du varit ledsen? alltså, inte ledsen men jag kan bli orolig när jag tänker på saker jag ångrar och problem som jag vill ska försvinna
När...
Grät du senast? idag, i bilen. ja jag är jävligt känslosam
Skrattade du senast? idag
Duschade du senast? det var nog två dagar sen, dags igen ikväll!
Lyssnade du på musik senast? atm
Hade du kul senast? idag
Vem..
Kramade du senast? min lillasystar ida
Pratade du i telefon med senast? pappa
Fick du sms av senast? telia väckte mig imorse, ajaj
Hade du tråkigt senast? jag vet inte, var ett tag sen eftersom jag hållt igång hela veckan
Tycker du om någon just nu? inte på det sättet jag antar att frågan menar
Jag samlar på? erfarenheter. haha nej det var djupt, jag har iaf en tablettasksamling i en låda någonstans som jag inte kan göra mig av med :D
Gröna eller röda äpplen? mittimellan
Vem ringer du när du är arg/ledsen? brukar inte ringa någon då men sist det hände ringde jag emmsi!
Vilken tid gick du upp idag? 11
Har du sovit i din egna säng inatt? ja
Har du sovit ensam inatt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja
Hur svarar du i telefon? ah, hallå eller hej det är jenny!
Vad ska du göra ikväll? ingetalls
Vad ska du göra imorgon? tror inte jag har några planer då heller, ajdå!
Var vill du bo när du blir stor? inte här iaf
Vad vill du bli när du blir stor? framgångsrik och lycklig
Är det okej att gråta? dum fråga, självklart
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? spara det mesta, betala alla lån och sånt familjen har och åka på en fet resa med människor jag tycker om
Bär du glasögon eller linser? solbrillor ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? inte för fem öre
Har du piercing? nej jag har ju inte det
Har du tatuering? inte det heller men snart så (måste bara välja motiv...)
Vill du gifta dig? brukar inte tänka på det men det tror jag
Vill du ha barn? jag vet inte
Solar du ofta? nope, ytterst sällan
Är du bra på att laga mat? nej :(
Gillar du att dansa? haha ja dansa galet med mina brudar kan jag göra
Hur vig är du? o-vig
Vilken är din favoritglass? lappens! word på den emma
Tror du på ett liv efter döden? jag tror då inte att det bara blir svart. herregud något lär väl hända?
Är du morgon eller kvällsmänniska? helst ingetdera haha
Vilken ögonfärg har du? mest gröna men jag har lite av varje
Vilka hårfärger har du haft? blond, blondare, mörka slingor och mörkt underhår, blond igen
Är du beroende av något? att prata, fika
Senaste låten du hörde? mange bjuder!
Brukar du bädda sängen? jepp
Har du kysst någon under den senaste månaden? december? isåfall jaa
Vad var det senaste du sa? haha det har jag glömt, är helt inne i den här listan
Saknar du någon nu? inte så jag dör men jag saknar min gulligafinaunderbara kompisar
Kärlek:
1. Är du singel nu? - ja
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - haha kan inte direkt yttra mig om förhållanden men kan tänka mig att långa är aningens bättre
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - inte vet jag, kanske det
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? – neje
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nja, skulle nog kalla det avundsjuk
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - tror jag inte
7. Har du varit på en blind-date? - haha nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - inte till en pojke inte
9. Saknar du någon av dina ex? - vilka ex haha.........
10. Somnat gråtande pga kärleken? - har nog inte gråtit över kärleken alls
11. Brukar du tänka på dina ex? – ^
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - haha tror inte det finns någon sån
13. Har du nån bästa vän? - har ingen bff som man hade när man var mindre men den jag står närmast just nu är nog emmsi
14. Är du ofta med dina vänner? – i skolan träffar jag min tjejer, i stallet träffar jag mina vänner där och jag brukade gymma med en vän. annars är det väl mest att man ses när vi ska göra något speciellt på helgerna. men jag och mysan har faktiskt börjat umgås annars också! :)
15. Vad brukar ni hitta på? – ååh, i skolan spelar vi kort och pratar. i stallet gör vi hästgrejer och pratar, på gymmet tränar vi och pratar. på helgerna är det oftast party eller som när vi var här och åt, jag och my rider på hennes busfrön! där blev det detaljerat så ni teg
16. Bästa minnet med nån vän? – jag vet inte riktigt. men det jag tänker på först är ändå sommaren med frida när vi var med varandra dag in och dag ut och lekte med hästar
17. Säg namnen på några riktigt bra vänner? emma, my, pernilla, emma&helen osv!
18. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - jag är väl alltid mig själv hoppas jag
19. Vem vet mest om dig? - min syster, elinor&elise vet också en hel del
Den du sist:
20. Fick en puss av? - är inte helt hundra då det var nyår men jag vet att jag och my pussades på tolvslaget!
21. Låg med dig i samma säng? - mysanpysan bergdahl
22. Delade ett riktigt skratt med? - oj, jag vet inte. dog totalt när my gjorde ett fuldans klipp med mig men jag skrattade nog en del på nyår med och det var efter det
23. Skrev till dig på msn? – haha jag är aldrig inne på msn men när jag kollar mailen är det alltid något gammalt äckel som skriver
24. Du skrev till på msn? – den var klurigare men jag chansar på jennie när hon skickade bilder för x antal månader sen
25. Du gick på stan med? - har inte varit på stan sen nyårsnatten tror jag. så mina brudar
26. Som ringde dig – pappa, har inte den frågan redan varit?!
27. Du ringde? - pernilla kanske, är inte säker
28. Du höll i handen? – vet inte
29. Sagt att den tycker om dig? – inte schysst att hänga ut här heller
Övrigt:
43. Smygit ut ur ditt hus? - haha nej behöver inte göra det
45. Struntat i skolan för att göra något roligare? – skolkat, ja
46. Sovit i en säng med någon av motsatta könet? - ja
Om dig:
47. Hur gammal är du? - 17 snart 18 hehe
48. Hur lång är du? - 168 kanske
49. Vart bor du? - far far away
50. Är du nöjd med ditt rum? – bortsett från att det är alldeles för litet
51. Vilken är din riktiga hårfärg? - blondiiii
52. Vad väger du? – vill ni verkligen veta det så 59kg sist jag kollade, förmodligen lite extra såhär efter jul och allt ;-)
53. Har du någon sjukdom? - dödlig förkylning
54. Är dina föräldrar skilda? - nej
55. Gillar du skolan? - nja det vill jag inte påstå
Bästa:
65. Vännen? emms
66. Kyssen? - haha
67. Datumet? – 24/12
68. Låten? – christina perri -jar of hearts. eller mangemange
69. Filmen? – dirty dancing
70. Sporten? - hästisridning <--- haha pallar inte att du skrev hästridning, vilken annan ridning tänker du på?! ;);););)
Vad:
71. Åt du senast? - tacos
72. Drack du senast? - lemon
73. Har du på fötterna? - strumpor
74. Lyssnar du på just nu? - musik
75. Gillar du mest hos dig själv? – att jag är blond, har lätt att lära mig saker, bra självdisciplin

Kommentarer
my säger:

sv; jag vet inte heller varför:/

2012-01-06 | 19:23:56
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com
hästisridaremma säger:

HAHAHAHA tyst med dig jenny! tänkte inte på nåt snuskigt som du verkar göra iaf ;)

hahahah skitunge!!!

2012-01-06 | 19:35:10
emmaaaaaaaaa säger:

du som tänker snuskigt nu skitunge : o

2012-01-07 | 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback