ungdomsledarutbildning

Jodå nu är jag hemma igen och jag är trött som en gris. Men inte får jag sova inte för denna kväll lär spenderas med hästboken i högsta hugg. Känner hur lite jag orkar plugga egentligen så sänker kraven till detta prov, har verkligen inte MVG i sikte (orkar inte ens öppna boken än). Fast det har varit en väldigt rolig helg mestadels!

Idag hade vi föreningskunskap/verksamhetsplanering vilket var precis så tråkigt som det låter. Men det var väl enda grejen som inte var kul denna helg. Igår pratade vi trafiksäkerhet, ledarskap (att leda unga) och fick en föreläsning i utvecklingspsykologi som var mycket bra. På kvällen kom det två tjejer från distriktets ungdomssektion och höll i lite tävlingar/lekar. Och det var skitroligt, särskilt med tanke på att mitt lag/jag vann varenda grej. Vinnarskallen kom verkligen fram ;-) Så nu efter två dagars extra skola blir det åter till vanliga skolan och prov i hästkunskap imorgon. Kan sammanfatta med att säga att jag haft en jobbig, rolig, lärorik, toppenhelg!


Kommentarer
my säger:

vad kul att du hade det så trevligt jennypenny! vet inte om du har nämnt det, men vart var du?:) och jag är inte klar med historian, är i stort sett klar tycker jag själv hehe, har väll mest slutsatsen kvar att skriva på:)

2012-01-15 | 18:30:25
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback