som en boll kommer jag tillbaks till dig

Någon som kan svara på varför min statistik sköt i luften för två dagar sen (haha den har droppat ner nu men man blir lite fundersam)? Men det är bra tur att jag inte bloggar för läsarnas skull för då hade jag lagt av för längesedan ;-)

Idag har skolan rullat på, min kära vän My har varit ovanligt borta (mentalt) idag. Haha men hennes kommentarer kan göra dagen lite ljusare så det är inget dåligt! Efter skolan var vi till vasahallen och plaskade i poolen, så kul att få vara lite barnslig ibland. Nej men vi rekade inför hennes lektion på tisdag och vi fick allt lite blickar när vi drog fram skumgummileksakerna! Har då my att tacka för denna roliga dag iaf :-D

Nu ska jag slå på en film och krypa ner i sängen. Imorgon står ett dressyrpass på schemat så fort man vaknat mer eller mindre så det gäller att var utvilad. Brukar vara rätt död efter torsdagspassen! Goodnightie everyone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback