skolskitblää

Vet inte riktigt om jag är utbränd eller lat, tror det är lite av båda faktiskt. Var så skönt att släppa all prestationsångest på lovet och bara vara, men jag antar att jag inte kan slappna av förrän stundentmössan är på vilket är om ett och ett halvt år. Hemska tanke, jag orkar inte lära mig mer saker just nu, blir trött så fort jag går in i klassrummet. :(:(:(:(:(

Sen är jag på ytterligare lite dåligt humör för att det är kallt ute, min sjal luktar fortfarande bajamjölk på ett mycket dåligt sätt, jag har säkert gått upp hur mycket som helst över jul men jag orkar inte/kan inte träna för att jag är sjuk, my fick mig att vara moralisk och skriva en smiley till en person jag inte pratar med längre men så fick man ett grinigt svar, vi har hästprov och internationell ekonomiredovisning nästa vecka, jag ska gå i skolan hela helgen pga kursen som jag inte känner mig så pepp på överhuvudtaget just nu, jag sitter här och kommer på en massa saker som suger istället för att var positiv (och glad, trevlig, motiverad). Och sen är det såklart det andra som inte kan skrivas på bloggen. diediedie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback