say those words like there's nothing else

Full rulle hela helgen blev det! Kom till stallet vid halv fem igår kanske och pratade lite innan vi fixade ner julpyntet. Sen var det bara att fixa mat och dra igång, var ganska mycket deltagare faktiskt. Roligt! Lekte i ridhuset och härjade, har sovit pissdåligt inatt också. Så när alla bloggar är genomlästa ska jag faktiskt slänga mig i säng!

Idag klev jag upp vid 20 i 9 och packade ihop mina grejer + käkade frukost, sen ville pollarna ut. Fixade stallet och allt som hör till, gick ganska fort. Men man ska ha tur och hamna med bra folk! Morfar kom och hämtade vid halv ett och så fick jag mat, glass och sömn där. Kollade på animerat också, ganska underhållande med pensionärer.

Vid fem var det dags för tävlings och träningsmöte. Först blev det en massa prat om förra året och planering inför detta år. Låter som om det kommer bli ett bra år på klubben om man kan genomföra några av grejerna i alla fall! Blev rekryterad till hoppgruppen också, det blir nog bra det :-) Och nu är jag anmäld till hjärtehoppet, jag och Zabina ska debutera 90cm. Kommer vara nervös som en tok kan jag säga. Diskuterade lite annat också som kan bli riktigt roligt om det blir av, beror lite på förutsättningarna. Men håller alla tummar! 2012 ska ju bli det bästa året hittills, right?



Min snygga klippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback