pluppsen

Red Helios idag. Gick ganska bra ändå, jag tyckte det gick bättre förra gången och Susanne tyckte tvärt om. Menmen, är lite missnöjd över min insats idag. Något jag verkligen måste träna på är mitt humör, kan bli riktigt irriterad när jag gör helt rätt och ändå funkar det inte. Om man nu ska ta Helios som exempel, han är väldigt stark i högersidan och därför blir det inte alls samma kvalité på högergaloppen som i vänster varv. Då blir jag sur för att han kändes jättefin och lösgjord i första galoppen och när vi bytt varv försvinner den känslan och han tar upp huvudet och spänner sig. Det gäller att acceptera att andra faktorer spelar in som jag inte alltid kan påverka!

Imorgon har jag sovmorgon till halv två men hade funderingar på att åka in och vara med på idrotten, vilket gör att min sovmorgon reduceras till klockan tolv. Buhu ;) Dock vet jag inte riktigt hur jag ska göra, åker ändå och badar på lördag och då är det inte lingonvecka haha... Men vi får se imorgon, ställer då inte någon veckarklocka iaf. Sovgott alla skitungar som ska upp runt sju imorgon, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback