nyårslöften/mål 2012

Har som vanligt lovat en massa saker och jag brukar vara ganska bra på att hålla mina löften! Dock är detta år lite speciellt haha... ;-)

* Fortsätta med gymmandet, utom när jag är förkyld. Då ska jag kunna låta bli istället haha!
* Inte äta godis. Vafan, kan lika gärna köra ett år till. Men jag ger inte upp fika, chips, läsk och alkohol, så duktig tänker jag inte vara.
* Avsluta mitt andra år på gymnasiet med MVG rakt igenom, utom i idrott då för det är redan kört.
* Sen är det ett hemligt löfte som jag har tillsammans med my, emma, helli och erika (<-- om hon kommer ihåg att hon gick med på det haha)! Det tänker jag inte skriva här :D
* Spara pengar! Lägga undan minst 300kr i månaden.
* Nu blir det hästigt och mål snarare än löften. Satsa så mycket det går med Zabina det här året, gå upp en dm i hoppningen. Vara med på hemmatävlingarna i både dressyr och hoppning. Debutera LB i dressyr och förhoppningsvis då 0.90 i hoppningen. Vill också mycketmycket gärna få komma ut och tävla men vi får se hur det blir med den saken, blir genast mycket krångligare då. Skulle också vilja behålla KM-pokalen eller byta till hoppningen haha ;) Men viktigast av allt är att vi ska ha roligt både på träning och tävling, utvecklingen ska gå i rätt riktning och jag ska känna mig säker.


Kommentarer
Erika säger:

Hahaha klart jag kommer ihåg nyårslöftet ;) Kommer ihåg allt :D

2012-01-05 | 17:16:47
Bloggadress: http://errriiikkkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback