hey i heard you like the wild ones

Kursens andra dag flöt på fint den med, härligt! Hästarna skötte sig också, bara Blacky som blev lite sprallig. Ganska roligt att vara ledare faktiskt, skulle vilja testa på att hålla i en lektion i framtiden också. Men var sak har sin tid!

Red Zabina efter kursen och jag tränar på med min handställning. Det tar lite längre tid att rida igenom henne då eftersom jag inte är van att rida med så korrekt handställning haha (har haft ganska röriga händer). Susanne var instruktör idag igen och vi red lite markarbete och öppna i en övning. Z kändes fin i öppnorna och jag börjar bli bättre på hjälperna. Red lite bogen in i galoppen och hon hade väldigt mycket överskottsenergi men hon kändes fin och kom upp lite mer i formen än i traven.

Imorgon har vi sista dagen på skötarkursen. Lite tråkigt men samtidigt skönt att få lite stallvila innan skolan drar igång igen. Nu ska jag hitta på något kreativt (kolla på film), pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback