hästarhästar å dessa hästar

Hejsvejs kära läsare! Idag har jag varit galet trött, vilket är förståeligt. Men hästprovet var inte alls så klurigt som jag trott att det skulle vara så nog fixar jag ett VG iaf! Hade hoppning idag, en kontrollbana och jag red min skruttlisa. Gick inte så bra, jag var irriterad mest hela tiden och då blev det kaoz. Hade en sån dag då jag ville göra något roligt och få flyt och bra känsla, inte sitta och nöta på plutthinder och korta ihop och rida svårare övningar där avståndet blir dåligt osv. Jag vet att det är viktigt att få med det också men jag hade inte orken och tålamodet för såna övningar idag. Men jag släpper det nu och går vidare.

Körde hem från stallet, riksvägsdebut blidde det! Kom nog upp i 100 och jag hade panik hela tiden men det gick det med. Har hunnit med att kika på första avsnittet av TSC efter uppehållet nu också. Lite töntig serie är det men så länge det finns snygga badboys så ska man inte klaga ;-) nu lockar kudden, xoxo



Inte Zabina bevisligen men satt och kollade bilder och hittade en massa på Pal... en av dem bästa ponnyerna jag träffat, vad skulle man inte ge för att få rida honom nu när man kan lite mer?! Plutten ♥ Tänk att jag kan sakna en häst jag knappt kände, hur krossad skulle jag inte bli om Zabina försvann? Hemska tanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback