everybody say fuck the clubs

Har börjat tycka det är roligt att läsa igen! Har kommit in i boken jag hållt på med i flera månader så när jag bloggat klart ska jag slänga mig på sängen och läsa med lite 3OH!3 i bakgrunden. Har spenderat hela dagen mer eller mindre med Jennie och vi har fixat och trixat så det smäller om det. Men nu ska jag bara se till att intervjua lite imorgon och sen är allt klart inför helgen. Så det löste sig!

Jag fick köra till och från Säter (inte helt, jag får inte köra på riksvägen än och inte i rondeller. Men det andra gjorde jag). Roligt som satan att köra bil. Fick iaf lite respons på min önskan att gööra något förra inlägget så nu skärper vi till oss tjejer! Nytt år, nya möjligheter och sånt skit.  På tal om det måste jag verkligen träna bort lite överskottskilon som julen dragit med sig bara den jävla förkylningen försvinner. Nä nu sätter jag punkt, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback