challenge accepted

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag en lycklig liten sjuåring som fortfarande älskade skolan och lekte i sandlådan med täckbyxor och barbie. Så fort jag fick chansen spenderade jag tid med hästarna, min grannes ponnyer då.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Mådde ganska dåligt, kände pressen från alla möjliga håll. Gjorde nästan inget på helgerna och var verkligen ingen partyprisse.

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Biopopcorn, chips, typ alla sorters nötter, salta pinnar, ostbollar.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
broken strings -nelly furtado&james morrison
carry you home - james blunt
dont trust me - 3OH!3
maroon 5 - wake up call
lose my mind - brennan heart & wildstylez (haha tog den med flit)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Betala av alla lån familjen har.
Spara undan så att jag klarar av morgondagen utan ekonomisk oro.
Skaffa körkort och en flashig bil.
Åka utomlands och bjuda med mina nära och kära.
Skänka en del till behövande och där jag vet var pengarna hamnar (inte till rädda barnen och sånt skit där vdn sitter och tjänar multum varje år. Sånt spyr jag på, det är fan inte välgörenhet när hälften går till löner i i-länder).

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Knäpper med underkäken
Skjuter gärna upp pluggandet till sista sekunden
Säger saker jag ångrar i efterhand
Sitter hemma och gör ingenting av vana istället för att vara med vänner
Planerar hela min dag runt tvserier

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Rida nya hästar
Sova utan krav att gå upp dagen efter
Gymma tills svetten rinner, se och känna reslutat
Festa med bra människor
Umgås med mina girls

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Vida byxor
Sandaler (den dåliga sorten)
En tshirt med Justin Bieber
Allting med färgkombinationen rosa/röd
Piratbyxor

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobileo
Laptopen
Räknas böcker?
Guitar Hero
Mitt bankkort haha
har inge mer?

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN :
Har ungefär tio läsare så om du läser det här är du utmanad. Katchiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback