your killing me

Har sjukligt ont i vänsteraxeln nu, satans häst. Red Robbanbobban och det var ett tag sen sist. Hon gjorde inget bus men hon var verkligen skitstark och hängde sig i vänstersidan. Så när vi låg och galopperade på volt i vänster varv försökte jag lirka loss det där vilket resulterade i att jag fick så ont att jag knappt kunde inverka alls med överkroppen efteråt. Är ganska sur över att det inte funkade för hon började bli riktigt fin men sen blev det för jobbigt och jag orkade inte rida ihop henne ;(

Det är rätt svårt att få den hjälp man behöver på en lite svårare häst när det är fem andra personer i ridhuset. Det är skillnad när jag rider Zabina som jag kan alla knappar på men nu lurade Robbie mig att ta tag i vänstersidan och Susanne sa inget i tid så då blev resten av ridpasset tio gånger jobbigare än det skulle ha varit annars. Men aja, det är väl ridskolelivet antar jag...



Busponnyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback