varför slösa med tiden och förneka vad vi egentligen båda vill?

Okej nu är jag nervös inför söndagen (och litelite taggad. och förväntansfull). Hoppas att min kära fina Zabina är på bra humör och kan stötta mig lite... Det ska bli roligt att testa på något nytt i alla fall, 80 sitter bra nu så det är väl dags. Huhu.

Hade ingen lektion förrän vid 10 över elva idag men hann med att kolla på TVD och köra lite bil på morgonen innan skolan. Så jag sov inte bort hela tiden! Och skolan är skolan, där orkar jag inte dra allt som hände. So boring. Behövde bara leda barn en timme idag. Det gjorde mig på lite bättre humör, sen käkade jag tacopizza. Var faktiskt gott, kände mig lite tveksam först. Men ja, the best of both worlds you know ;-)

Imorgon är det geografiplugg, löshoppning och middag med fasters familj som står på schemat. I den ordningen också ungefär. Nu ska jag slå på ett till avsnitt av en av mina fantastiska tvserier. Hareee



Snygghästen efter någon tävling, rätt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback