i finally had enOOOOUGH

Jag tror minsann att jag glömde skriva att jag fixade jobb häromdagen. Men nu vet ni det iaf, får sälja jordisar i år igen om jag vill! Känns tryggt att veta att det finns en inkomstkälla tillgänglig i sommar :-)

Som en update till förra inlägget kan jag skriva att det nog blir lite ändringar, filmkvällen är förflyttad hit istället så sover "bara" hos My imorgon! Ska bli sjukligt roligt att åka till aqua nova iaf :-D Hoppas att inte alla bangar ur nu, jag, My och Erika är ju redo och taggade iaf ;)

Pratade lite P&L och 18årsfest med pappa idag på väg hem från Falun, innan jag körde då. Och biljetten ska inhandlas någon dag framöver, lät inte omöjligt att jag får campa heller (och ja pappa det är lugna campingen, det kan My intyga, och det står på biljetten). Så det blir nog skitbra kan jag lova, skrillex liksom?! Wihowiho! Och när det gäller 18årsfest så är det ganska långt dit men det är genomförbart. Har som sagt lite tid till planering men har tillgång till en stor lokal iaf. Dock så får det inte spåra ur, pappa måste komma och kolla till några gånger eftersom de egentligen inte hyr ut till 18årspartyn. Men får man det gratis så, och tonåringar gör ju aaaaldrig dumheter när de festar ;-)



glad -> sur -> crazy

Kommentarer
my säger:

vad kul med jobbet! och tummen upp för dina planer:D haha alla dessa konstiga bilder..är detta från ettan??

2012-02-02 | 22:56:32
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback