noooosa noooooosa

Har hunnit med att dammsuga + torka golvet på mitt rum nu på morgonen. Samt klarat en till bubble witch bana, nu måste jag dock vänta på att bryta förbannelsen :(/nörd

Ska inte göra någonting idag nästan. Lite segt men aja, måste finnas sådana dagar också för att de andra ska bli bättre, right? Åker mot Sätä och tar in pollisar i eftermiddag men förutom det är det chillidill all day long :]



Simon påminde mig om hur mycket jag saknar min gamla telefon igår, den tog så jävla bra bilder... :-(

Kommentarer
my säger:

sv; haha ja..tack:D Jag ska bort på kurs månd-onsd och sen ska jag bort till Gävle på söndag, men någon dag där emellan borde jag kunna ;)

2012-02-25 | 16:28:21
Bloggadress: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback