jag är här det är bara att ta mig baby

Haha måste läsa igenom inlägget jag skrev igår sen, var sjukligt trött och pratade med My samtidigt som jag bloggade så vet inte riktigt hur det blev. Men det var sjukt roligt att plaska runt bland vågor, leksaker, forsar, rutschbanor och barn. Så det gör vi om om ett år igen haha ;-)

Idag klev vi upp halv tio, sov kanske 10 timmar eller något. Helt slutkörda tjejer! Käkade frukost och tog en promenad innan My fick skjuts hem. Tack o bock för denna helg! Idag ska det kollas på tvserier och pluggas tal. Huhu ångestframkallande... Aja, peace out



Gårdagens inköp: Puder, h&m. Body lotion som luktar lite kokos, h&m. Mascara som inte är från Max Factor, får hoppas att den inte gör mig besviken (har kört på Max Factor ända sen de släppte masterpiece mascaran). Iaf så är denna från Maybelline, likaså min concealer. Och hårspännena är från h&m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback