i still love you

Var tvungen att hoppa ponny imorse, behöver jag säga något mer? Men sista vändan kändes i alla fall okej och hon var fin när vi travade av (red sally). Nej jag håller mig nog till de stora rackarna, man vet iaf var man har dem! Var inte överförtjust i Sallys hoppteknik heller, hm... Ingen tiopoängare direkt. Resten av skoldagen har flytit på som vanligt, var till Falun nu på eftermiddagen och kollade munnen. Som såg jättebra ut, och nu behöver vi inte åka dit på ett halvår. Schöönt! Fick köra hem och det gick helt okej.

Kan dra mina preliminära helgplaner då det kanske inte blir så mkt bloggande: Imorgon är det sovmorgon som gäller igen, sen vanlig skoldag följt av ledning i stallet. Efter det åker jag hem en vända och sen åker jag troligen ut till My och bosätter mig där för helgen! På lördag är det Aqua Nova och Borlänge som står på schemat följt av hemmakväll med film och grönsaker. Sover kvar en natt till och sen rider vi en sväng på pollarna på söndag! Förhoppningsvis får vi sällskap på lördag om inte alla bangar ur ;) Nu väntar maten, får se när vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback